Wednesday, September 9, 2009

special for FBB'ians


Aku merasakan ramadhan kali ini adalah sekolah yang terbaik bagi diriku untuk menilai kembali tahap keimanan yang dikendong selama 11 bulan sebelum ini. Dan kali ini ia benar2 dicabar. Walapun aku dihujani ujian yang kurasakan berat, menyusahkan..namun aku rasa bahagia dengan ujian tersebut. Terkadang aku merasakan lebih baik aku di uji dengan kesusahan berbading kesenangan kerana ia boleh membuat aku lupa pada Nya..ujian ini satu nikmat, kerana kesusahan yang datang membuat hubungan ku dengan orang2 yang tidak pernah ku jangka akan rapat dengan mereka, tapi bahkan mereka yang datang untuk menolongku.. terima kasih Allah..sungguh ramadhan ini sangat banyak nikmatnya


Dean tersayang: Prof Dr. Noor Aini Abdul Rashid

p/s: sangat berterima kasih kepada pensyarah2 FBB dan staf (Fakulti Biosains dan Bioengineering). Tunjuk ajar dan perhatian yang kami (student final year) dapat terutama untuk projek psm adalah satu rahmat dariNya.. biar fakulti kita kecil di mata utm, namun ukhuwah kita erat dan luas nya tiada batas..chewah~ (macam ayat graduate student, tapi xpa, ucap awal2..mana tau tak berkesempatan..)

MySpace

moral of the story? buat yang terbaik untuk PSM!!

ni, promote ckit: http://www.bioscience.utm.my/


2 comments:

Tarhata Kiran said...

gambateh kudassai...

good luck psm

doakan akak jugak...:)

yAya juN said...

ya..ya..

good luck juga utk ukhti..,

kita berdoa untuk semua!~ ^;^