Monday, April 26, 2010

untuk yang terakhir

"k..k..kita ada 8 kategori sume. kategorinya ialah: most cutest, most independent, most responsible, most hardworking, most cooperative, most work oriented, most easy going, most self-confident!"

"asal skema sangat anugerah2 ni?"

"xkesahla.."

dan pemenangnya ialah:

most cutest: ai***
most responsible:ya**

most hardworking:mi**

most cooperative:lai**

most independent: su*

most work oriented: renuka

most easy going: sya**

most self confident: qa**"



sejak bermula kemasukan dalam kos sarjana muda sains biologi industri, kami berlapan memang se'geng'. dan sebagai majlis perpisahan, petang tadi masing2 berkumpul dan makan bersama. alhamdulillah..3 tahun bersama, masih bersama..dan semoga kita akan terus bersama..sahabat2 yang berbeza latar belakang. memang masing2 layak mendapat anugerah yang di create kan sendiri (^_^,v). sebelum anugerah di umumkan, pemenang akan di describekan ciri2 nya yang bertepatan dengan anugerah y akan dia dapat..anugerah dan pandangan dari mata hati manusia..sedih, dan sebak bilamana mereka men'describe'kan diri kita secara jujur..face to face. alhamdulillah..semoga ukhuwah ini berkekalan hingga ke akhirnya..dan paling penting semoga Allah memandang kita semua sebagai orang2 yang seperti kita listkan di atas, insyaAllah..


ya Allah..kami tidak tahu adakah kami selayaknya di pandang dengan dan mendapat anugerah buatan ini..

noor syahadah tukimin
nurul ainun c abllah
amira mohamad
nur hidayah junaidi
ruqaiyah bevee rizal
suriana aming
nor laila sahrin awang
renuka a/p krishnan


terima kasih kerana mencipta kenangan terindah di sepanjang pengajian kita bersama..6 semester..3 tahun..bukan waktu y pendek tetapi tidak juga lama..dan walaupun bukan seusrah, namun alhamdulillah..ada saja masa, ruang dan topik kita bincang bersama..bersyukur sangat..kalian memahami diri ini dan 'anugerah' yang di berikan kan, semoga menjadi bekal semangat untuk daya benar2 menjadi sepertimana title itu =), insyaAllah

"ya Allah..jadikan sahabat2 ku ini semuanya terus mendambakan redhaMu, terus mengharap hidayahMu..terus mengimpikan rahmat dan kasih sayangMu..amiin ya Rabbal 'alamiin.."

"rempit bertudung labuh..haish, ada jugak y menggelarkan begitu -_-"

teringat kata2 seniorku: kenderaan dakwah tu..
semoga ya Allah..~


1 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum kak, saya student lepasan matrik n baru dpt result sambung degree kos bio industri di utm. Nak minta tolong explanation skit pasal kos ni n career apa yg boleh capai?